Veel gestelde vragen

Wat doen bij waterschade?

Haal je mobieltoestel zo snel mogelijk uit het water. Verwijder zo snel mogelijk de batterij uit uw mobieltoestel. Elektriciteit en water gaan niet samen, wacht niet te lang. Voorkom kortsluiting! Verwijder je simkaart uit uw mobieltoestel, zo dat de contacten niet verloren raken die op uw sim. Probeer je mobieltoestel te drogen door middelen zo als (Rijst of föhn) Zo is er een grote kans dat we uw toestel snel kunnen repareren. Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Bellen gaat het snelst.

Kan ik op mijn reparatie wachten?

Uiteraard kunt u bij ons wachten op uw reparatie. Gemak van onze klanten is voor ons een top prioriteit. Bel gerust voor een afspraak of kom gewoon langs bij één van onze winkels. Koffie staat klaar voor u.

Hoe lang duurt de reparatie?

In de meeste gevallen zijn de reparaties binnen een half uur klaar, dit komt omdat we 95% van alle onderdelen op voorraad hebben. Afhankelijk van de reparatie en de tijdstip waarop het toestel wordt ontvangen, wordt deze dezelfde dag nog in reparatie genomen. Na ontvangst van de betaling wordt het toestel direct retour gegeven.

Heb ik garantie?

Ja, uw ontvangt 3 tot 6 maanden garantie op onze werkzaamheden en onderdelen. Uiteraard met uitzondering van vloeistofschade of later toegebrachte val-/druk en stootschade.

Let op! U moet er wel rekening mee houden dat uw fabrieksgarantie vervalt op het moment dat een ongeautoriseerd bedrijf uw toestel open maakt.

Behoud ik mijn fabriek garantie?

We zijn gespecialiseerd op het gebied van telecom en werken met hoogwaardige kwaliteit aan uw toestel. Maar helaas kunnen we u geen zekerheid bieden dat u de fabriek garantie behoudt. In vele gevallen heeft u met ons te maken als uw toestel buiten garantie valt. Valt uw reparatie onder fabriek garantie, dan melden we dat ook en helpen u er bij om dat voor u te regelen.

Raak ik mijn gegevens kwijt?

Nee, in veel gevallen raakt u niets van uw gegevens kwijt. Tenzij het een software schade is. Wanneer dat zo is proberen we eerst een back-up te maken! Natuurlijk wordt u als klant hier van op hoogte gebracht.

Welke accessoires moet ik meegeven?

Graag ontvangen we alleen het toestel met de batterij. Tenzij uw toestel laad problemen heeft vragen we u om ook de lader mee te geven.